אוי לא, הוא רצח ערבים!

השב"כ פרסם לאחרונה את דבר לכידתו של מי שרצח לדבריו מספר פלסטינים (באיחור של 12 שנים[!]), והודיע על כוונתו להעמידו לדין. זמן לא רב קודם לכן דווח גם על לכידתו של טרוריסט יהודי אחר שביצע לפי החשד, במהלך 13 שנים(!) מספר פיגועים, בעיקר נגד ערבים. העיתונות בישראל, וכמוה גם המערכת הפוליטית, ממהרות במקרים כאלו להביע זעזוע ותדהמה, ולתאר את דבר קיומו של המחבל היהודי, כאילו מדובר בחיה נדירה בסכנת הכחדה, וכמובן הדגישו את הסלידה מהמעשים. מי שקורא את הסיקור העיתונאי בעברית עלול לקבל את הרושם השגוי שהתופעה של פגיעה בערבים חפים מפשע היא באמת נדירה ומוקעת, וכשהיא מתרחשת היא נאכפת ביד קשה ובזעזוע אמיתי. אך לאמיתו של דבר, פגיעה בערבים היא תופעה נפוצה ביותר בישראל, בעיקר בשטחים הכבושים, והרשת מלאה בעדויות לכך. יתרה מכך, הטיפול בפגיעות האלו (כשכבר יש טיפול) הוא רשלני, סלחני או לא-קיים (וראו גם פה ופה ופה ופה ופה ופה ופה ופה ופה ופה ופה ופה; למעשה הפלסטינים איבדו מזמן אמון במערכת הישראלית, ורובם כבר לא טורחים להתלונן).

מעצרם של שניים מן המחבלים היהודים מלמדת, אם כבר, לא על נדירות הפשע והזעזוע ממנו, כי אם על גודלו של האיחור והשרירותיות שב"לכידה". הנה בקושי תפסו מחבל או שניים (למרות שפע של עדויות ואפשרות לעצור פורעים, למשל בפוגרומים התכופים נגד ערבים), כאשר בשטחים, עם "תג מחיר" או בלעדיו, פורעים מדי יום מתנחלים וחיילים (ששניהם לא צריכים בכלל להיות שם) בתושבים תמימים וחסרי ישע. והרי גם אם יועמד/ו לדין המחבל/ים, כך מלמד הניסיון, הם יורשעו בוודאי בעונשים קלים ו/או יזכה לחנינה כמו כל קודמיהם.

ומלאה הארץ דמעות תנין

מוזיאון הלח"י, ברחוב יאיר שטרן בפלורנטין. קבוצתם פעלה נגד גורמי השלטון הבריטי.

קשה שלא להשתומם בכל פעם מחדש מגודל התדהמה המופרזת והזעזוע וההיתממות המדומים שמביעים בתקשורת ובחברה הישראלית, לנוכח תפיסתו של כל חשוד ברצח ערבים. כאילו "המחבל" גדל בחברה שבה "מוּסַר" לא הפך למילת גנאי של "יפי-נפש" תמימים, כאילו לא התחנך במדינה אשר מנציחה מקרי-רצח של ערבים חפים-מפשע כמורשת גבורה, וכאילו מערכות האכיפה והצדק הישראליות שמות את ידן על רוב הרוצחים והפורעים. אילו זה היה באמת המצב, נכון היה לצפות שפעולות של טרור נגד ערבים לא רק שיזכו לגינוי בכל פה, אלא גם שהמדינה תחנך ותסביר מה פסול בהן; – אך בפועל המצב אחר לגמרי, ויעיד על כך, לדוגמה, החינוך של מורשת האצ"ל כמופת, המאדיר ומתגאה בארגון שביצע סדרה ארוכה של פעולות טרור לכל דבר ועניין (ושאף מתגאה בהן). לא רק שהאצ"ל אינו מזעזע את הישראלים כלל, אלא הוא אף מתקבל כחלק מהפנתיאון והאתוס הלאומי שלנו.

סמל האצ"ל: "שתי גדות", "רק כך", רובה וכמובן – עלי זית.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, כאילו הלח"י היה קיצוני מהאצ"ל, למעשה האצ"ל, ולא הלח"י, היה זה שפגע באופן סיסטמתי בתושבים ערבים חפים מפשע. זוכרים את הפיגועים הקשים בשווקים בירושלים בשנות התשעים? ובכן, אם למדתם במערכת החינוך הישראלית, ספק אם תדעו שכבר בשנות השלושים המציאו אנשי האצ"ל את החדרת הפצצות לשווקי הערים הגדולות (כנקמה, ממש כמו "תג מחיר" אבל אלים יותר), בסדרה של פיצוצי-חבלה שביצעו בשווקים ביפו, בירושלים ובחיפה, שבכול אחד מהם נהרגו אחדות/עשרות עוברי אורח, ונפצעו עשרות/מאות. ידם הייתה גם ב"פעולות" אחרות, כגון רצח ערבים בירושלים, ליד פ"ת וליד צפת, זריקת פצצות על עוברי אורח בחיפה, הצתת בתי ערבים בירושלים, תקיפת כרם התימנים, תקיפות ברכבת והטבחים בדיר יאסין, בבלד אלשיח', בכפר חיטין ועוד – באופן שיטתי למדי. (וכל זאת, בלי לשכוח שגם מעל פעולות של ההגנה והפלמ"ח מרחפים סימני שאלה מוסריים רבים).

מטה האצ"ל מונצח ע"י עיריית ת"א. (לחצו להגדלה)

בדו פרצופיות גמורה משקיעה מדינת ישראל "המזועזעת" כספים רבים בטקסים, מוזיאונים, פעולות הנצחה וחינוך – ברוח "המחתרות", שבהם מוצגים אנשי האצ"ל כולם כלוחמי חירות, בלי כל סייג או התייחסות לעובדה שחלק משמעותי מפעולותיהם היו חד וחלק טרור מובהק. במסגרת "תרבות יום א′" וסדרות "חינוך" מגיעים חיילים צעירים למוזיאון האצ"ל (בבית ז'בוטינסקי), לבית האצ"ל (במנשיה-ת"א), למטה האצ"ל, למוזיאון המחתרות וכד', על מנת לחסות באורם של הלוחמים-החלוצים, ולומדים על כך שלאצ"ל נשמר מקום של כבוד במפעל העזוז הלאומי. ולא רק חיילים מתחנכים להאדיר את הרוצחים – באחרונה הוחלט ללמד אף את תלמידי בתי-הספר על המרטירים עולי הגרדום, ובני-עשרה שיתארו טוב מספיק את הרוצחים כגיבורים יכולים לזכות בתחרויות ובמענקים ממלכתיים של משרד החינוך. (הרי אם רוצחי יהודים היו נלמדים במערכת החינוך הפלסטינית והיו עליהם תחרויות נושאות פרסים, כבר היו דואגים במשרד החוץ להפעיל לחץ על מדינות העולם להתנות מענקים לרשות בהפסקת ההסתה)… וזה עוד לא הכול. כמו מודלים של גבורה אמיתית, על שמותיהם של הרוצחים נקראו אפילו רחובות, וזה עוד לפני שדיברנו על הרוצחים המאוחרים יותר, ואלו שזכו לחנינות.

אירוע לפני כשבוע, בבית האצ"ל בת"א (מנשיה). זהו אחד המוזיאונים בבעלות משרד הביטחון המאדירים את פועלו של הארגון, שיושב בבית פלסטיני פרטי.

האצ"ל הוא כמובן רק דוגמה אחת לסלחנות הישראלית לרצח וטרור כלפי ערבים. בעודנו מלינים על חוסר האתיקה הפלסטינית ומטיפים להם מוסר, האתוס הלאומי שלנו מלא באינספור דוגמאות של רצח וטרור. ובו בזמן שאנו המומים מהפגיעה החולנית באזרחים חסרי ישע, אנו מקיימים זה 43 שנים שלטון צבאי, מצור חונק ומרעיב, הורסים בתים וישובים שלמים, ומתעלמים מאלימות המתנחלים – והכול כדי להפעיל לחץ פוליטי באמצעות אלימות כלפי אזרחים תמימים. אנחנו מתעלמים בהתמדה מדו"חות ונתונים, מבטלים בהינף יד עדויות של חיילים, משמיטים מתכנית הלימודים כל זכר לפשעים השונים (ולקינוח, גם הורגים את השליח). אז בחיאת, מה הפלא שיש מחבלים יהודים?

למעשה, תפקידה של ההוקעה המוגזמת וההשתוממות בקול-תרועה איננו לייצג את סלידתנו מהדברים, אלא להותירם לא-מדוברים. רק כך אפשר לרחוץ בניקיון כפיי-המיינסטרים, בניסיון לטהר את המדינה ואת הציבור משרץ פעולות-השנאה, אשר – למען האמת – רווחים מאוד במחוזותינו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה +כול הנושאים, הימין הקיצוני וטרור יהודי, השמאל הציוני-לאומני, מערכת החינוך (לצה"ל), תקשורת לאומית ומסחרית, עם התגים , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

27 תגובות על אוי לא, הוא רצח ערבים!

  1. פלג ספיר הגיב:

    אמנם לא מאתרים רשמיים, אך להלן שני לינקים שאספו נתונים על פעולות טרור שביצעו האצ"ל והלח"י:

    * "מה בין אצ"ל לחמאס": http://hydepark.hevre.co.il/topic.asp?topic_id=40365&forum_id=262

    * "תזכורת: מי הם טרוריסטים ומי הם לוחמי חירות?"
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=97762&blogcode=11641012

  2. Eyal Niv הגיב:

    תודה על הקישורים. שים לב שאחד מהם כותב בבירור שמדובר באצ"ל, ואילו אמיתי סנדי מתאר פעולות של האצ"ל, אך לדעתי משייך אותן לשני הארגונים.

  3. פינגבאק: Tweets that mention אוי לא, הוא רצח ערבים! « אמת מארץ ישראל -- Topsy.com

  4. ניסים הגיב:

    לגבי הראשון הוא הודה ושיחזר
    האם לך כבר ברור שהדבר נכון לגבי השני
    אם כן -מעניין מה ידוע לך שלא ידוע לאדם פשוט מן הישוב
    ואם לא ידוע לך יותר אז אולי כדאי להמתין לסיום החקירה ולהגשת כתב אישום ( ואני לא מדבר על הרשעה)

  5. Eyal Niv הגיב:

    לרגע לא עניינו אותי שניהם. בכלל לא עסקתי בהם, כתבתי על האצ"ל.
    נסה לקרוא להבא לפני שאתה רץ להגיב.

  6. רוני הגיב:

    ניסים, אם אחרי כל כך הרבה שנים וכל כך הרבה פשעים (לכאורה) נעצר סוף סוף אדם – טיפה בים האנשים שפורעים, מכים, חומסים ובוזזים בפלסטינים – אני מרשה לעצמי להניח שהרשויות היו מאוד מאוד זהירות ושהעדויות מאוד חותכות. זו לא הטיה פוליטית, זה היגיון פשוט. די ברור שהם עובדים על זה ה-מ-ו-ן זמן ופעלו רק שלא נותר עוד צל של ספק.

  7. שגיא הגיב:

    אתה דמגוג..!!
    האצ"ל בכל התקפות ה"טרור" שלו הזהיר את הבריטים מפני תקיפה!! ממש כך…גם במלון קינג דיויד הוא הזהיר אותם עשרים דקות לפני הפיצוץ אך הם סירבו לצאת משם..האצל רצה לפגוע במבנים ומתקנים חשובים להם.
    תלמד קצת מהי אמת ואחרי זה תבוא עם כל השטויות שאתה מוציא כאן וגורם לאנשים להאמין לך..
    מאד מעניין מה אתה עשית בשביל שהמדינה הזאת תתקיים חוץ מהשקרים האלה שאתה מוציא מהפה שלך…

  8. Eyal Niv הגיב:

    סליחה, אבל אם פלסטינים יזהירו מפני פיצוץ שהם עומדים לעשות במקום אזרחי, והם אף יפוצצו אותו, זה עדיין יהיה טרור. לכן, לא הוכחת כלום לגבי ההתרעה במלון (הגם שאם כל משוגע שמתקשר יגרום לריקון המלון, זה אומר משהו על הטיפשות של מי שמפנים אותו).

    חוץ מזה, לא כתבתי על הפעולה במלון (קראת בכלל?). כתבתי על הפיגועים של האצ"ל בשווקים ביפו, חיפה וירושלים שבכול אחד מהם נהרגו עשרות עוברי אורח תמימים, כנקמה על פגיעות ביהודים. הזכרתי גם "זריקת פצצות על עוברי אורח בחיפה, הצתת בתי ערבים בירושלים, תקיפת כרם התימנים, תקיפות ברכבת והטבחים בדיר יאסין, בבלד אלשיח', בכפר חיטין ועוד – באופן שיטתי למדי." בכל אלו לא היתה "התרעה" (ולא שזה משנה בכלל).

    לגבי אמת ושקר: לעיתים האמת לא נעימה. אבל תוכל למצוא את הדברים גם באתרי המורשת של האצ"ל עצמם ובספרות של יוצאיו. וזה בדיוק מה שאני מנסה לעשות למען החברה הישראלית – לחשוף אותה למעשים שהיא מקדשת.

    (עוד אנחנו מדברים ואתמול נהרגו שני פלסטינים מירי של מתיישב יהודי חמוש בכפר סילוואן. לטענתו הם תקפו אותו, לטענתם הכול היה ממש להפך. המשטרה קיבלה את טענתו ושחררה אותו מייד, ללא ראיות, ובלי לשחרר את סרטי הוידאו של מצלמות האבטחה במקום).

  9. פינגבאק: למה ליברמן ו"אם תרצו" מצליחים כל כך? « אמת מארץ ישראל

  10. פינגבאק: מי ינקה את האורוות? « אמת מארץ ישראל

  11. פינגבאק: Quis Custodiet Ipsos Custodes? « Truth from Eretz Yisrael

  12. Eyal הגיב:

    הבוקר שוחררו חיילים שהורשעו בשימוש בילדים פלסטיניים כמגנים אנושיים. מאסרם על תנאי איננו רלבנטי, מפני שהם כבר שוחררו משירות, כלומר, הם לא ירצו כל עונש, וגם לא מפקדיהם.
    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1199685.html

  13. Eyal הגיב:

    עוד על המסורת של יד קלה על מפקדי צה"ל שפגעו בחפים מפשע, אצל יוסי גורביץ':
    http://www.hahem.co.il/friendsofgeorge/?p=2082

  14. פינגבאק: הפלסטינים נחשפים לתעמולה אנטישמית מינקות « כולם מדברים על שלום

  15. פינגבאק: הפלסטינים אולי נכבשים, אבל הם בוחרים באלימות « כולם מדברים על שלום

  16. פינגבאק: Oh no! He killed Arabs… « Truth from Eretz Yisrael

  17. פינגבאק: פשיזם תרבותי « אמת מארץ ישראל

  18. פינגבאק: היש פשיסטים בלי פשיזם? | העוקץ

  19. Eyal הגיב:

    חדשות 10: שני מקרים כמעט זהים, טיפול משפטי אחר לגמרי –

    http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=797480

  20. פינגבאק: Repentance « אמת מארץ ישראל

  21. פינגבאק: מלחמה ושלום « אמת מארץ ישראל

  22. פינגבאק: מילון כיס שימושי:חד צדדיותה של החד-צדדיות « אמת מארץ ישראל

  23. פינגבאק: המחבלים היהודים לא זקוקים לאלי ישי « אמת מארץ ישראל

  24. לוסי הגיב:

    במסגרת שיטוט ערב אסוציאטיבי במרשתת, הגעתי אל הפוסט המצוין הזה. חותמת על כל מילה. תודה לך.

  25. פינגבאק: פיגועי בודדים שלא מרשים להראות לכם | אמת מארץ ישראל

  26. פינגבאק: Oh no! He killed Arabs… | Truth from Eretz Yisrael

  27. פינגבאק: הסיפור שאינו נלמד: שלום מדומיין – שיח מלחמה | אמת מארץ ישראל

כתיבת תגובה